Waynes Coffe

0kommentarer

 
 
Hej där! Sitter på waynes coffe med Emma nu och fikar och pluggar. Idag var det då som vanligt skola. Det var två skolinspektörer på skolan idag så de hade valt ut två från varje klass ur nian som skulle sitte på ett typ av möte med dem. Vi fick säga vad vi tyckte om skolan, lärare, betyg och vad som var bra och behövdes förbättras, helt enkelt vad vi tyckte om skolan. Det var faktiskt jätte roligt! Sen hade vi hål sista lektionen så då slutade vi tidigare. Då for jag och Emma hem till mig och pluggade, sen åt vi och så for vi till stan och träffa Jacke en stund. Det är emmas pojkvän. Och nu sitter vi här och hade det jätte mysigt på waynes. Har massa plugg, prov imorgon och så måste jag lämna in en historia uppgift imorgon. Vi ska egentligen lämna in våra svenska berättelser från andra världskriget imorgon också men min lärare sa att jag kunde lämna in den efter höstlovet då jag är långt ifrån klar och har hur mycket i mig som jag vill skriva, haha har skrivit 14 sidor hittils. Men nu ska jag återgå till plugget och senare träffa Jacke igen. puss

Kommentera

Publiceras ej