vad fan är det med mig.........

0kommentarer

Asså jag vette fan vad det är med mig!? ena sekunden är jag huur glad och lycklig som helst och sen vill jag bara gråta.. vet inte varför. Inget specefict som hänt eller nåt är bara helt sär.. Beror nog mest på press just nu tror jag. Nu när jag går i nian, har massvis med prov och inlämnings uppgifter och på det så måste jag fundera på gymnasium och linje osv. Så jävla mycket just nu. förresten ska jag gifta mig med en (snygg och stark kille) som jobbar som svetsare typ i norra sverige eller undervattens svettsare. och så ska han jobba med det några år och sen ska vi flytta till usa och han ska bli millitär!!! och så ska han va gryyym på att bygga. idag så for vi med klassen till Kamaru eller vad det heter, där tillverkar de iallafall olika maskiner som jobbar i skogen. Sen så for vi till dragonskolan och åt lunch där och så hade vi någon teknik sak. Då vi gick till fem olika avdelningar och en utav de var svettsare. Alla som går där har föresten fått jobb innan de ens tagit studenten! och de tjänar grymma pengar! om man jobbar i norra sverige så tjänar man ungefär 40 000 i månaden före skatt. och jobbar man som undervattens svetsare så tjänar man ungefär 15 000 per dag och så jobbar man ca två veckor och är ledig tre-fyra veckor. Grymma pengar alltså! Sen for jag hem, kolla gymnasium grejs, hade fått massa kataloger i lådan! sen for jag med emma till ug och spela lite gitarr och så for vi ut och sprang. 
 
Jag vill gå på internat skola! Jag älskar typ skoluniformer, de verkar fett coolt osså bor man ju på skolan och så har de ofta gym osv. Hittade ett i stockholms området och det verkade skit bra men de hade inget av de linjerna jag skulle vela gå. Bara typ högskole förberedande och det tänker jag verkligen inte gå! Tänker absolut gå yrkesgymnasium så jag kan börja jobba direkt efter gymnasiet. Är skoltrött nu och har inte tänkt gå massa extra år om det inte behövs!:] hehe. Det jag har funderat kring är iallafall hotell & turism, samhäll med inriktning på turism, hantverk med inriktning på stylist, barn & fritid, handels typ dom. Skulle vela gå något med journalist men då måste jag gå samhälls och sen fortsätta på universitetet och gå journalist där, så nej tack! hahah så jävla lat jag vet.
 
Jag är typ sjuk.. har varit hängig och trött hela dagen, mår illa och mitt huvud dunkar. Får se om jag drar mig till skolan imorgon eller inte. Vart ett jävligt långt inlägg, säkert inte många som läste det men ah ville bah skriva, de ba flööööööööööda ur mig.. heheh. puss
 

Kommentera

Publiceras ej