don't cry just say fuck you and smile

0kommentarer

 
Hej där! Idag har jag bara varit hemma och städat mitt rum och pluggat massa. Nu sitter jag vidskrivbordet och har just fixat mig och ska ner på stan med Johanna och käka lite, Vart vi ska är inte bestämmt än. Har inte så mycket att skriva faktiskt tänkte bara uppdatera. Imorgon blir nog bara en plugg dag här hemma, har ju prov på måndag och fredag i kemi och matte och är sååå opluggad på båda proven osså måste jag göra klart min svenska berättelse också. Vi skriver en berättelse om första/andra världskriget.. jag som både älskar att skriva och som tycker det är skit intressant med första och speciellt andra världskriget så blir det en skit lång berättelse! har hittils skrivit nio sidor och det är bara början, det ska handla om en tjej, fyra år efter kriget, som är jude och berättar om hennes upplevelse och alla de koncentrations läger hon varit på och halva hennes familj dog osv.. hon har inte ens kommit till första lägret och det är nio sidor och detta ska in på måndag. Men min lärare sa dock att jag inte behövde lämna in då för att hon visste att jag kan skriva så mycket och är bra på det så fick jag lite längre tid på mig. Men ska försöka skriva lite ikväll, tror den kommer bli skit bra. Men nu måste jag fara, ha en skit bra lördags kväll! puss

Kommentera

Publiceras ej