mysig söndagskväll!

0kommentarer

hehe ni fick en liten bild bomb nu:)
 
Idag var en bra dag! Har pluggat och sett "keeping up with the kardashians" hela dagen. Är hos pappa nu och fick en liten överraskning när jag kom. Ända sedan vi flyttat hit, typ strax innan sommarlovet, så har jag och min syster delat rum, ett vääldigt stort rum! Men nu äntligen har de byggt en vägg mellan oss, känns jätte skönt att få sitt eget utrymme! Kvällen har spenderats på det mest mysiga sättet! Har legat i ett varm och skönt bad med godis, frusna vindruvor, ljus och "the kardashians". Borde nog börja unna mig sånna här mysiga stunder oftare, speciellt på söndagar så att man kan börja en ny vecka på bästa sätt! Imorgon så är det besöksdag då man får besöka två olika gymnasieskolor och två linjer, börjar kvart i åtta. På förmiddagen ska jag till Lilja för att kolla in hotell och turism och på eftermiddagen blir det dragon skolan stylist och spa. Tror faktiskt att det kommer bli ganska roligt! Men nu ska jag försöka få mig lite sömn, har på något sätt lyckats vända på dygnet.. inte så bra. puss

Kommentera

Publiceras ej