He's just a boy and I'm just a girl

0kommentarer

 
Igår så skulle jag och Louise egentligen åka till Hjo men då blev hon vi skulle vara med sjuk. Så då åkte vi istället till Skövde och kollade på kläder och så träffade vi Josefine en stund Sen så åkte vi med Louise pappa och så Viktor och Joakim till donken osså köpte vi mat och så åt vi den i bilen. Sen skjutsa Louise pappa oss till tåg/buss stationen och så träffa vi Louise mamma där osså åkte vi buss tillbaks till Tidaholm med henne. Igår kväll så satt jag och Louise som vanligt bänkade framför tv'n och såg skräckfilm. Först så såg vi "When a stranger calls" fyfan va obehaglig film! men rekomenderar den verkligen, hur grym som helst! Sen såg vi halva "Orphan" men sen var vi så trötta så vi gick och la oss. Idag har vi mest bara slöat och gått omkring här i Tidaholm. Nu ska vi se klart "Orphan" och sen packa och så kommer Louise mamma och så skjutsar hon oss till Louise pappa. Vad vi ska göra där är inte riktigt bestämt än men vi lär nog hitta på något. Men nu ska vi se på film så ska sluta skriva sp vi hinner se klart den. Imorgon åker tåget, tio i tolv på morgonen går tåget från Skövde och så ska jag byta tåg i Stockholm och i Sundsvall. Sen imorgon kväll vid halv tolv ungefär så är jag framme i Umeå. Pappa kommer ju också hem imorgon efter tre veckor med Britt i Gran Canaria, såå avundsjuk! Sen börjar skolan igen på Måndag. Det här kommer säkert låta jätte konstigt en jag saknar faktiskt skolan lite grann.. hahah fan va jag är konstig alltså. Eller ah jag saknar några ämen typ svenska och historia, hahaha. Men ska försöka uppdatera lite när jag kommer hem på Lördag kväll, om jag orkar annars skriver jag på Söndag. puss

Kommentera

Publiceras ej