bildbomb

0kommentarer

 
har varit kass på att uppdatera i typ två veckor? så nu fick ni en liten bildbomb från vad jag haft för mig. nån gång förra veckan var jag på göteborgscafet med emma och samira och bara myste och pratade. sen förra veckan på torsdagen så var det föreläsning på skolan, en författare kom dit och prata om hans bok osv. boken var grym kom dock inte ihåg vad den hette, men han hette iallafall arkan azaad, och han är feett snygg hahah. sen är det en bild på mig och johanna i bagdad, hahah nämen vi var med klassen på umevatoriet och så var det ett litet rum som kallades för bagdad och man lyste typ:]. sen på fredags kvällen förra veckan så var jag med emma och jacke och även simon och julius och melvin en stund och såg på film och bara myste. på lördagen så var jag på tjej kväll hos johanna för att fira hennes födelsedag i förskott med amelie, alexandra, jackie och hanna. hade super kul, iallafall ett tag. vi åt även på mix innan vi for till johanna. sen på söndagen så var det födelsedags fika hos johanna, skit gott var det! ochpå kvällen for jag och johanna på bio, vi såg call girl, skit bra film tycker jag! denna vecka har inget speciellt hänt typ. mesta dels bara pluggat och skola hela veckan.. på sista bilden så ser ni samira, helin, emma, ekaterina, johan och simon. då sitter vi i hkn och käkar massa kladdkakemuffins och tjockar oss. det var igår. idag är jag typ sjuk, så blir nog bara att vara hemma hela dagen och se på andra avenyn och ta det lugnt. och såklart göra lite skolarbete.. nästa vecka är det prao och är inte taggad alls! men nu ska jag fortsätta se andra avenyn. puss

Kommentera

Publiceras ej