prao

0kommentarer



Hejsan! Känns som en evighet sen jag bloggade men ska försöka svara på frågorna så snart som möjligt men ni har fortfarande möjlighet att fråga något. Den här veckan har jag iallafall haft prao, har praoat med johannas mamma på athena omsorg vilket varit ganska chill med korta dagar och så. Ska börja gå ut snart så kommer johannas mamma och hämtar mig och sen när jag slutar så far jag till stan och säger hejdå till vendela som far till turkiet idag, ååh vill också fara utomlands, sen far jag till pappa igen, var där igår, och fixar lite med mitt rum och så. Imorgon är jag ledig och på lördag så far jag till skelefteå och är på boda borg sen kanske jag skulle sova hos johanna också. Men nu ska jag gå ut uppdaterar kanske ikväll och svarar på frågorna. puss

Kommentera

Publiceras ej