one tree hill

0kommentarer

Igår var dej ju halvdag i skolan, efter skolan for jag till stan och träffa alex, robin o några fler. Sen på kvällen for jag till johanna och va med henne och hampus. Sen vart det lite knas med bussen och sånt så hampus sov också över hos johanna. Idag har jag inte gjort något speciellt, vaknade vid tolv typ hos johanna o så chillade vi lite. Men nu är jag hemma och ser One tre hill, ska snart till johanna igen. Kanske uppdaterar sen om jag har något att säga. puss

Glömde publiser inlägget, det var typ vid fem jag skrev det men ja.. är hemma nu iallafall och ser one tree hill och kollar lite kläder. Imorgon ska jag på stan med mamma en stund och kolla på kläder, sen ska jag typ va med Johanna och Alexandra och säkert några fler. puss

Kommentera

Publiceras ej