guud vilken dålig uppdatering!

0kommentarer

Som rubriken säger så, shit vilken usel uppdatering! Har snart haft sommarlov i en månad och har gjort två inlägg sedan dess. Men shit vad tiden går snabbt måste verkligen ta vara på tiden som är kvar för sedan börjar man ju nian och då är det ju bara att plugga och jobba och lägga allt fokus man har på skolan. Hursomhelst så har jag jobbat klart för sommaren och ska jag vara ärlig kommer jag nog sakna det lite, kanske inte att slita och att vakna tidigt men gruppen i år var bäst, verkligen helt underbara tjejer! och våran typ chef var rätt sträng men han var grym ändå och snäll ibland också. Sedan för cirka en månad sedan så konfirmerde jag mig också, den 16 juni. Saknar faktikst lite att gå på konfan och de flesta i konfa gruppen, men som tur är så är det inte över ännu! Vi har ju en resa till Frankrike, Taizé, kvar i Augusti och själv är jag super taggad! Kommer nog bli grymt roligt och ett minne för livet. Vi är typ 40 i våran konfa grupp så vi fick dela upp oss så halva gruppen, dvs Johanna och Amelies grupp, konfirmerade sig klockan 11 och den andra halvan dvs gruppen jag, jennifer, mia, johanna v, naema och massa andra underbara var med i. Var en jätte rolig uppvisning och sedan fick jag ju en vit iphone 4 också! Den 1 Augusti är det middag på kyrkan där vi ska äta och få veta lite mer om frankrike och umgås och sedan efteråt är det föräldra möte. Den 3 Augusti bär det av i buss till Trelleborg, sedan båt från Trelleborg till Travemünde, i Tyskland, och sedan buss igen från Tyskland Travemünde till Frankrike Taizé. Om jag inte minns helt fel så tog resan dit två dagar. Och sedan är vi där med andra runt om i europa, cirka 5000 människor, i 10 dagar och gör massa aktiviteter och sådant i grupp med massa andra. Tror det kommer bli ganska lärorikt. Annars har jag nog inga andra planer för sommarlovet förutom att umgås mycket med vänner och ta det lugnt inför en sten hård termin. Hittills har jag hunnit vara med många av mina vänner, träffat min saknade Carolina, varit på marknad och bara myst. Tror jag ska göra en "check-lista" på vad jag ska hinna göra under sommaren ikväll. Igår och idag var jag på vännäsdagarna och gick runt där med Johanna och sedan träffade vi Anders, Alexandra, Signe, Liv, Sabina, Robin, Wilma, Mio och massa andra och var med dom. Fick med mig en del saker hem men visar det senare idag i ett video inlägg där jag svarar på frågorna som många har tjatat på att jag ska göra. Vi sov hos johannas "låtsas mammas" mamma som var jätte snäll och trevlig! Hon hade tre chiuauor eller hur det nu stavas, grymt söta! men jag gör en bild bom från jobbet, vännäsdagarna, midsommar, och bara lovet allmänt senare. Men ni får en bild från dom underbara på jobbet nu. Puss
 
 
Btw: jag fattar typ ingeeet nu när dom bytt grejs på blogg.se det är skit fult och man fattar inget det gamla var sååå mycket bättre! eller vad tycker ni som bloggar på blogg,se?:) kram på er.

Kommentera

Publiceras ej