Cant sleep

0kommentarer

igår natt sov Amelie och Jennifer här, hade riiiiiiiiiiiiiiktigt roligt kan jag lova! Somna vid sex (jennifer 7 och amelie 8) och vakna vid fyra så nu kan jag inte sova.. Imorgon, eller idag kanske det blir eftersom klockan är fyra på morgonen, är det iallafall sommaren i city. Kommer vara med Jennifer, Amelie, Johanna, Linnea och kanske wilma och fler! Sen kanske jag sover hos min älskling Johanna också. Men innan det så ska jag och Johanna på bio och se LOL, verkar som en skit bra film! Imorgon kommer Carolina hit, ren impuls vi smsade bara och så bestämde vi att hon skulle komma på torsdag och stanna tills söndag eller måndag. Hon bor i härnösand för er som inte visste det, så vi träffas inte så ofta. Är super taggad! Men nu måste jag försöka sova. Puss
 

Kommentera

Publiceras ej