I'm giving up on love, loves giving up on me.

0kommentarer



Igår hade vi skidor på idrotten jag åkte med Emma, Simon och Johanna som alla tre finns med på bilderna åvanför. Det var faktiskt mycket roligare än jag trodde. Sen efter skolan for jag med mamma till optikern och kollade glasögon och så beställde vi två par åt mig. Sen for vi in till stan, jag köpte nagellacksborttagning, ett skitfint ljusblått nagellack, sen köpte jag två par lovika vantar ett par vita och ett par gråa, ett par jeans "serious sally" och så ett par ur grymma boots. Visar bild på skorna imorgon eller nåt. Nu ska jag se film och mysa med hemma gjord smoothie, har ju fått tillbaka hostan som jag trodde jag blivit av med också vilket inte känns så roligt. Imorgon ska jag på konfirmationen och efter ska jag nog vara med Jennifer.

Kommentera

Publiceras ej