Emma och Jennifer är bäst!

0kommentarer



Två bilder jag tog från min balkong för ett tag sen.

Sitter hemma hos Emma Nyman nu och tar det lugnt, snackar och har det allmänt mys. Har varit på stan med Jennifer och träffat Vendela, Alex, Amanda och några och haft det kul. Haha Jennifer skämmde ut sig skit mycket på bussen och sen när vi gick av bussen höll hon på att ramla sen hon ba åh jag hatar mitt liv jag ba ta inte livet av dig bara för du hatar ditt liv o hon ba nej då, asså jag skulle inte våga ta livet av mig... man kan ju dö! ahahhaahhahahahahah. Sen när vi gick över teg central skolan osså börja jag skrika o ba aaahh ett SPÖÖKE!! o jennifer ba ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vars?!?!?!?!? hahahahahahha dog igen! sen efter typ fem meter jag ba omg det står nån i skolan;o o jennifer vart skit rädd o ba ahhhhh vars?! ahahahhahah. Sen har jag fått ett par grymma skor av Emma, tack älskling! Visar dom lite senare. Sitter föresten vid Emmas dator nu så skönt när våran är så himla seg! Nu ska vi köra blody mary och anden i glaset, haha.

Kommentera

Publiceras ej