Svar på frågestunden!

0kommentarer

Heter du inte "Tara Rannveig Melissa Jonsson"? 
Jo men jag tänkte att det kanske är bäst om jag tar mitt "riktiga" namn först på headern så folk inte tror jag heter Tara i första namn:)
 
Vad var det bästa med konfirmationsåret? saknar dig<3 Alla nya vänner! och såklart alla minnen och frankrike även fast jag inte alltid tyckte att det var super i frankrike så¨var det ändå riktigt underbart med värmen och alla skratt! saknar dig också frida!<3
 
Naturliga hårfärg?
När jag var yngre, innan jag började färga så var det jättee blont men nu efter allt jag färgat osv så är det typ mörkblont typ:)
 
Saknar du ditt ex?
nej
 
Favorit mat? jag skulle nog säga grillat!
 
Har du kontakt med något av dina ex? Har inte direkt så många ex men en av dom pratar jag med ibland om vi stöter på varann på stan eller så:)
 
Favorit film? Är helt in love i filmen LOL just nu, har sett den minst tio gånger typ, två gånger bara den här veckan..:] och såklart footloose!! även den har jag sett hur många gånger som helst!
 Och såklart HARRY POTTER fast det kanske räknas som serie? Aja älskar Harry Potter och har sett filmerna ett tiotal gånger!
 
Favorit serie? Jag gillar otroligt många serier men några av dom är ju veronica mars, pretty little liars, the secret life of the american teenagers, how i met your mother, private practice, the big bang theory, andra avenyn, the lying game, scrubs, friends, gossip girl, ncis (alla de där polis/fbi serierna) och massor med fler!!!:D vet inte om man kan räkna med Harry Potter, the hunger games och twilight filmerna som serier men ah. gillar även andra svenska serier som andra avenyn, wallander, beck, irene huss osv
 
Hur sminkar du digLite svårt att beskriva det med text men kanske gör en video när jag sminkar mig någon gång:)
 
Hur skulle du beskriva din stil? jadu.. jag har en ganska så blandad stil, ibland har jag mjukisbyxor och andra dagen jeans, nämen ganska svårt att beskriva men en mix av bekvämt och snyggt och lite allt möjligt;)
 
Vilka kändisars stil gillar du mest? jag hoppar från kändis till kändis hela tiden men just nu gillar jag dessa:
Joanna Levesque
 
Mary-kate och Ashley Olsen
 

Kendall och Kylie Jenner
 
Miley Cyrus
 
 
Fem snygga tjej kändisar? åh det finns ju så otoligt många!! men bland annat miley cyrus, Julianne Hough, Kylie/kendall jenner, fanny lyckman, rihanna, Hilarie Burton, Sophia Bush, Shantel Vansanten, Danneel Harris, Jana Kramer, Blake Lively, Jessica Szohr, Lucy Hale, Ashley Benson, Shay Mitchell, Troian Bellisario, Sasha Pieterse, Rachel Bilson osvosv
 
Fem snygga kill kändisar? här finns det också jätte många! Joel Kinneman, Ola Rapace, Chad Murray, James Lafferty, Stephen Colletti, Austin Nicholas, Robert Buckley, Zac Efron, Darin, Ryan Sheckler, Chace Crawford, Adam Brody, Douglas Booth, Kenny Wormald, Benjamin McKenzie osvosv
 
Bästavän? Emma och Mia:)
 
om du fick välja en kändis och du fick byta liv och utseende med den vem skulle det vara och varför? Hm.. antingen Miley cyrus, för att hon är så himla fin (dock gillar jag inte hennes nya frisyr men ah) och för att hennes liv verkar så jävla underbart och roligt. och hon reser mycket och har en bra sång röst och får spela in massa grymma filmer! 
eller Kylie Jenner för att hon också är grymt fin och är rolig och också har ett "äventyrligt" liv med mycket resor osv, och hon är skit skön!
 
och om du fick välja en person ur en film vem skulle det vara och vilken film och varför? LOL tror jag, för att jag älskar filmen och hon har en underbar pojkvänn, underbara vänner och grymt skön familj! Eller Brooke eller Haley från One Tree Hill för att deras liv är typ helt perfekta! såklart det är ju på film men ändå;) eller såklart typ hermione eller någon från Harry Potter, det vore sååå jävla coolt att kunna trolla och typ leva i den välden osv!! Av alla filmer så är nog Harry Potter den jag mest skulle vilja leva i!:]]
 
vilka gymnasium/linjer tänker du söka? Har faktiskt inte bestämmt mig ännu... ska söka Hotell och turism som första hands val på lilja och sen vet jag inte, kanske media på midgård eller handels/ekonomi..
 
drömjobb? vet faktiskt inte, advokat hade varit skit kul men så lång utbildning pallar inte jag.. men något där man träffar mycket folk och gärna reser ibland och upplever saker eller hjälpa folk:)
 
var vill du bo när du blir stor? Drömmen hade ju varit att få flytta till USA, men om inte så iallafall en stor Aadfstad, kanske Stockholm eller !
 
hur många barn vill du ha? Tre eller fyra!:)
 
vars brukar du köpa dina kläder oftast? typ bikbok, ginatricot, rut m fl och h&m
 
 kan du lägga upp en bild på dig när du är osminkad? 
dålig bild men här är en:)
 
när fyller du år?  29 Augusti 1997
 
vad tycker du om justin bieber? Först tyckte jag att han lät som en tjej och jag gillade inte han men nu tycker jag att han är riktigt snygg och han har men kill röst nu och gör faktiskt riktigt bra låtar nu! men jag är inget dirket superduper fan som typ börjar gråta och håller koll på allt som händer honom.
 
röker/snusar du? snusade ett tag när jag slutade röka men började röka igen, tyvärr, men försöker sluta..
 
One Direction eller Justin Bieber? Justin Bieber!!
 
Vem är snyggast av killarna i One Direction?  var tvungen att google vem som är vem, haha. men Louis Tomlinson:)
 
Roligaste kompisarna? Emma, Amelie, Mia, Samira och Helin:]
 
Planera saker i förväg eller vara spontan? Beror på vad det är, jag gillar att planera även fast jag aldrig följer planerna men jag gillar spontant också så både och:)
 
Är du nöjd med dina betyg? ja och nej, har ju mycket högre betyg nu än för ett år sedan, men tror ändå jag kan göra bättre.
 
Favoritläraren och varför? Micke, för att han är så söt!! och jag gillar hans lektioner, han varierar arbete och prat/berättelser även om han ibland pratar lite för länge. Men hans lektioner är roliga oftast och han är bra på att lära ut!;)
 
Bästa fest-minnet? vet faktiskt inte men midsommar 2011 är ett;)
 
Favoritdricka? (Alkohol) elk med hallonsoda eller cider
 
Hamburgare eller pizza? pizza
 
Vår eller höst? Höst:)
 
Skidor eller skridskor? skridskor
 
Favoritlov? SOMMARLOV!!:D

 
Favoritämne i skolan? Svenska och Historia
 
favorit kändisar? Kendall/kylie jenner, khloe kardashian, miley cyrus dom är det just nu, heheh jag byter lite här och var från kändis till kändis:]
 
favrit kändis stil?
är du nöjd med dina betyg?
favorit serie? 
bästavän?  svar finns längre upp:)
 
dricker/festar du? det händer, dock inte så ofta. förstår verkligen inte folk som dricker typ varje helg orkar..:/
 
hur mycket frånvaro hade du den här terminen? minns inte precis men tror det var typ 36,8 timmar..
 
hur många barn vill du ha? tjej/kille? tre eller fyra barn, om det är fyra så vill jag ha två tjejer och två killar och om jag får tre så antingen två tjejer och en kille eller tvärtom, bara jag får av båda könen:)
 
vad ska dina barn heta? jag vill ha ovanliga namn på mina barn, killnamn har jag inte tänkt så jätte mycket på men tjejnamn så kanske joline, savina, roxanna eller melanie:)
 
är jag bäst i världen? du har inte skrivit namn så vet inte vem som skriver:( men det äru säkert;)
 
är du svensk? Jag är halv svensk, mamma är från sverige och pappa från island:)
 
var har du fått dina mellan namn ifrån? Tara kom mamma på, eller ah hon fick det från en gamal serie som hette return to eden (btw fick jag Melissa från en serie också, little house on the prairie) och Rannveig hette min farmor.
 
var är du född? Umeå bb!
 
det var alla frågor om ni undrar något mer är det bara att lämna en kommentar! fast det får ni gärna göra ändå:) 

Kommentera

Publiceras ej