Lucia!

0kommentarer

ville bara säga att min blogg uppdatering inte kommer att vara så bra, inte för att det varit det på ett tag men. Min dator har gått sönder så den är på lagning nu så hoppas att jag får tillbaka den så snabbt som möjligt! här får ni lite instagram bilder från veckan. (melissajonssons heter jag på instagram, följ mig!)
 
 
På första bilden ser ni favoriterna, samira, simon, helin, johanna och emma. och på bild nr två ser ni lite julgodis som vi fick/de som inte var på lucia träning bakade, det var jätte gott!! och på bild nr två ser ni mig och emma som tärnor. Nu är det endast elva dagar kvar till jul ovh är otroligt taggad! ska lägga upp några dagens outfit bilder om en stund också. sitter just nu och ser på julkalendern, tur att den var bra i år. (det var den förra året också) :)) 

Här är några fler bilder från lucian som jag fick in i datorn!
 
 
Bild 1: Emma och Johanna i sina tärn-kläder!
Bild 2: Simon som tärn-gosse!
Bild 3: Max som tomte mor och Jonas som tomte!
 
pusss

Kommentera

Publiceras ej