Jullov!

1kommentarer

Hejhej! Gör ett mobilinlägg nu. Har äntligen fått jullov efter en jobbig och slitsam men också väldigt snabb termin. I årets betyg fick man även se frånvaro, vart väldigt mycket! 36,8 timmar tror jag.. Men betygen vart bra, eller vart missnöjd över typ två betyg men har höjt mig i sju ämnen så helt fel var det inte. Ska vila upp mig under lovet och komma tillbaks med ett leende på läpparna och kämpa med blod, svett och tårar haha, och ta mig igenom nästa termin med ännu bättre betyg!! Atm så sitter jag och väntar på att mamma lr pappa ska skicka buss biljett till min mobil så jag kan ta mig till stan för att köpa några fler julklappar och kanske något till mig själv samt vara med min saknade Mia. Puss

1 kommentarer

Miaaa

27 Dec 2012 21:42

Så jävla gulli!

Kommentera

Publiceras ej