~

0kommentarer

 
Igår efter skolan så for jag, emma och johanna till stan och köpte lite julklappar. Efter en stund for johanna hem så jag och emma fortsatte med vår julshopping. Vi tog en liten paus från julhandeln på max med varsinn lyx-shake. Nyårsoutfiten är inhandlad nu också, måste köpa ett par skor också. Nu har jag bara till några vänner och britt, pappa och britt är typ den svåraste.. vet inte vad dom vill ha eller gillar typ.. aja. Idag så åkte vi skrana på idrotten, helt ok faktiskt. annars har dagen vartit rätt så vanlig, ingen elevensval så slutade lite tidigare. Sitter och ser the war at home och bara tar det lugnt. om ca en och en halv timme så ska jag med Emma, Simon och Samira till skolan igen för en juluppvisning och julkul som de från 1:an? till 5:an? står för. Har ingen aning vilka klasser det är men ja, Samiras skit söta lillasyster som typ går i tvåan? ska iallafall vara med och spela Maria, jesus mamma:) Imorgon har jag sovmorgon till halv elva, underbart! och sen endast två dagar kvar till jullov! puss

Kommentera

Publiceras ej